• 26-07-2008, 08:22:16
    #46
    DEneyelim bakalım
  • 27-07-2008, 22:23:29
    #47
    Harbi süper.. Kafam biryerde takıldı.. 1 ve 8 yazıyor bende bunlar ne anlama gelmekte ?
  • 27-07-2008, 22:32:27
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dogru oldugunu sanmyorum yada ben dogru bi insan degilmisim herkez silmis
  • 27-07-2008, 22:38:32
    #49
    Bnm satırım nerde uleyn @
  • 28-07-2008, 00:30:36
    #50
    Üyeliği durduruldu
    @msn.com uzantılı msn'leri göstermiyor sanırım ?

    msn.com uzantili adresimde hiç bişi göstermedi hotmail.com uzantılı msnde gösterdi anlamadım
  • 28-07-2008, 00:46:47
    #51
    teşekkürler güzel uygulama
  • 28-07-2008, 17:02:36
    #52
    Üyeliği durduruldu
    çalışıyor arkadaşlar.
  • 29-07-2008, 14:06:18
    #53
    edit.. :S
  • 29-07-2008, 14:10:35
    #54
    R10.net hiç bir şekilde msn bilgilerinizi kayıt altına almaz, spam mail göndermez. Bu sayfa Forum üyelerine ücretsiz sunulan bir hizmettir.

    umarım öyledir bir sakatlık çıkmaz inşallah