• 30-06-2008, 22:08:31
    #10
    Davay davay 🌹
    Şakamı Bu Bende Niye AÇılmadı

    Nereye El Sallayalım
  • 30-06-2008, 22:10:37
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    gerçek dostalarımızı tanımış oldum bunun sayesinde
  • 30-06-2008, 22:10:41
    #12
    Davay davay 🌹
    UmutCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışıyor cidden 3 adreste denedim ben ss bile koyuyum isterseniz ?
    Koysana valla inanamadım hala
  • 30-06-2008, 22:12:17
    #13
    bende biraz önce online olan birini beni silmiş olarak gösterdi
    ama % 90 olarak doğru çalışıyor
  • 30-06-2008, 22:12:32
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Büyük kavgalar çıkacak
  • 30-06-2008, 22:14:41
    #15
    kodların %100 doğru çalıştığı söylenemez, ama gelen veriyi %100 doğru yorumladığını söyleyebilirim, hotmail.com dan gelen verilere göre kişinin durumu ekrana basılıyor, arada bir hotmail emmi de bozukluklar olabiliyor.
  • 30-06-2008, 22:16:50
    #16
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa güvenle yazıcam ona göre
    öyle yazmışsın ki adamı tehdit eder gibi bak yazıyorum bi yamuk olursa ...
  • 30-06-2008, 22:17:15
    #17
    Misafir
    fatal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kodların %100 doğru çalıştığı söylenemez, ama gelen veriyi %100 doğru yorumladığını söyleyebilirim, hotmail.com dan gelen verilere göre kişinin durumu ekrana basılıyor, arada bir hotmail emmi de bozukluklar olabiliyor.
    bu bozukluk benim manitanın beni sildiğini gösterirse ve kızdan ayrılırsam sorumlusu senmisin

    madaratör yokmu banlayın şunu
  • 30-06-2008, 22:17:35
    #18
    çok heyecanlandım,bir an nabzım yükseldi,hatta kalbim pıt pıtttan küt küte geçti ama bişi çıkmadı yaa bende niye acaba