kodların %100 doğru çalıştığı söylenemez, ama gelen veriyi %100 doğru yorumladığını söyleyebilirim, hotmail.com dan gelen verilere göre kişinin durumu ekrana basılıyor, arada bir hotmail emmi de bozukluklar olabiliyor.
bu bozukluk benim manitanın beni sildiğini gösterirse ve kızdan ayrılırsam sorumlusu senmisin
madaratör yokmu banlayın şunu