****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bozukluk benim manitanın beni sildiğini gösterirse ve kızdan ayrılırsam sorumlusu senmisin

madaratör yokmu banlayın şunu
kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diyelim birisi birini sildi, o'da gitti öldürdü neden sildin diye, fatal sorumlusun sensin ona göre
olay çıkarmayın 2 kod yüzünden

teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben hala bişi göremedim nerede hata yapıyorum.bu konuyu geliştirenler cvp verebilir mi şifrem mi yanlış acaba
ilk postta söylemiştim bunu, arada bir bağlantı kurulamıyor, belli bir müddet sonra tekrar dene.

Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen kafası bulanıyor sanırım Orada sildi olarak görünen bir kişi şu an msnde çevrimiçi.

Fazla güvenmeyin derim

Not : İsteyene capsta atarım.
bunu da söylemiştim sanırım %100 çalışmaz ama %95 diyebilirim