bu bozukluk benim manitanın beni sildiğini gösterirse ve kızdan ayrılırsam sorumlusu senmisin
madaratör yokmu banlayın şunu
diyelim birisi birini sildi, o'da gitti öldürdü neden sildin diye, fatal sorumlusun sensin ona göre
olay çıkarmayın 2 kod yüzünden
ben hala bişi göremedim

nerede hata yapıyorum.bu konuyu geliştirenler cvp verebilir mi

şifrem mi yanlış acaba
ilk postta söylemiştim bunu, arada bir bağlantı kurulamıyor, belli bir müddet sonra tekrar dene.
Bazen kafası bulanıyor sanırım

Orada sildi olarak görünen bir kişi şu an msnde çevrimiçi.
Fazla güvenmeyin derim
Not : İsteyene capsta atarım.
bunu da söylemiştim sanırım

%100 çalışmaz ama %95 diyebilirim