Konu
R10 Msn delete checker
30-06-2008, 22:47:27
#29
endlessdark
Tek kelime ile mükemmel. R10'a bu yakışırdı...
Şimdi temizlik zamanı, şu bizi silinleri bi' güzel silelim bakalım.