• 28-09-2018, 03:51:33
    #1
    Arkadaşlar kişisel blog olarak yönettiğim web sigemde hem mobile hemde deskop temam kurulu. Sizce nasıl görünüyor?

    kişisel blog
  • 28-09-2018, 04:02:40
    #2
    daha iyisini bulabılırsın dostum sana daha ıyılerı yakısır
  • 28-09-2018, 04:10:17
    #3
    Blogdan ziyade portal olmuş gibi geldi. Ama reklam yerleşimleri hoşuma gitti.

    Bir ben doubleclick reklam koymayı beceremedim. Halbuki dfp panelde o kadar uğraştım. İlgili yazıların üstündeki reklamları dfp'den mi oluşturdunuz yoksa adsensede benim bilmediğim reklam biçimi mi var?

    Edit: Eşleştirilebilir reklammış.
  • 28-09-2018, 04:19:58
    #4
    Biraz kalabalık duruyor, sadeleştirmen daha iyi olabilir. Renklere de bir ayar çekebilirsin bence. Başarılar...
  • 28-09-2018, 06:05:52
    #5
    nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kişisel blog olarak yönettiğim web sigemde hem mobile hemde deskop temam kurulu. Sizce nasıl görünüyor?

    kişisel blog
    Tema temiz ve güzel kodlanmış. Blog olarak için düşünüyorsan tema özelliklerini kullanarak kalabalıklıktan kurtulabilirsin. Şuanki hali (arkadaşların da dediği gibi) bir portalı andırıyor. Mobil ve masaüstü açılış hızı iyi. Kolaylıklar dilerim.
  • 28-09-2018, 13:43:34
    #6
    ViceViceN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha iyisini bulabılırsın dostum sana daha ıyılerı yakısır
    eyvallah saolun



    Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blogdan ziyade portal olmuş gibi geldi. Ama reklam yerleşimleri hoşuma gitti.

    Bir ben doubleclick reklam koymayı beceremedim. Halbuki dfp panelde o kadar uğraştım. İlgili yazıların üstündeki reklamları dfp'den mi oluşturdunuz yoksa adsensede benim bilmediğim reklam biçimi mi var?

    Edit: Eşleştirilebilir reklammış.
    eşleştrilebilir reklam evet Çok ama çok iyi bir reklam türü ben çok beğeniyorum.



    hasmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz kalabalık duruyor, sadeleştirmen daha iyi olabilir. Renklere de bir ayar çekebilirsin bence. Başarılar...
    teşekkürler sadekelştirme bneimde aklımda gerçekten sağolun.



    beslika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema temiz ve güzel kodlanmış. Blog olarak için düşünüyorsan tema özelliklerini kullanarak kalabalıklıktan kurtulabilirsin. Şuanki hali (arkadaşların da dediği gibi) bir portalı andırıyor. Mobil ve masaüstü açılış hızı iyi. Kolaylıklar dilerim.
    çok teşekkürler dilerim biraz da portal havası mı yoksa sade mi olsun arasında kaldım ama sadeleik her zaman daha iyi galiba



    beslika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema temiz ve güzel kodlanmış. Blog olarak için düşünüyorsan tema özelliklerini kullanarak kalabalıklıktan kurtulabilirsin. Şuanki hali (arkadaşların da dediği gibi) bir portalı andırıyor. Mobil ve masaüstü açılış hızı iyi. Kolaylıklar dilerim.
    hasmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz kalabalık duruyor, sadeleştirmen daha iyi olabilir. Renklere de bir ayar çekebilirsin bence. Başarılar...
    Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blogdan ziyade portal olmuş gibi geldi. Ama reklam yerleşimleri hoşuma gitti.

    Bir ben doubleclick reklam koymayı beceremedim. Halbuki dfp panelde o kadar uğraştım. İlgili yazıların üstündeki reklamları dfp'den mi oluşturdunuz yoksa adsensede benim bilmediğim reklam biçimi mi var?

    Edit: Eşleştirilebilir reklammış.
    ViceViceN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha iyisini bulabılırsın dostum sana daha ıyılerı yakısır
    Tüm sadeleştirmeyi yaptım nasıl olmuş tekrar bakabilirimisniz acaba?
  • 28-09-2018, 14:24:07
    #7
    nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kişisel blog olarak yönettiğim web sigemde hem mobile hemde deskop temam kurulu. Sizce nasıl görünüyor?

    kişisel blog
    Nuri Hocam Selamlar.

    Kişisel fikrim, kategoriler eğer sayfanın alt kısımlarında ayrı ayrı oluyorsa ekleyebilirsiniz. Yani son yazılar gibi diğer kategoriler de alt alta sıralanabilir. Fakat sadelik açısından bence son derece güzel.
  • 28-09-2018, 15:20:25
    #8
    uykusuzyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nuri Hocam Selamlar.

    Kişisel fikrim, kategoriler eğer sayfanın alt kısımlarında ayrı ayrı oluyorsa ekleyebilirsiniz. Yani son yazılar gibi diğer kategoriler de alt alta sıralanabilir. Fakat sadelik açısından bence son derece güzel.
    aklımdak sadelik kısmını yaptım. Portal tarzına karar verseydim dediğiiz gibi kategorileri yapmak güzel olurdu. Değerli düşünceleriiz için de ayrıca teşekkürler
  • 29-09-2018, 13:05:34
    #9
    nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kişisel blog olarak yönettiğim web sigemde hem mobile hemde deskop temam kurulu. Sizce nasıl görünüyor?

    kişisel blog
    Evet şuanki şekliyle daha güzel duruyor.
    Başarılar dilerim.