Arkadaşlar kişisel blog olarak yönettiğim web sigemde hem mobile hemde deskop temam kurulu. Sizce nasıl görünüyor?
kişisel blog
Tema temiz ve güzel kodlanmış. Blog olarak için düşünüyorsan tema özelliklerini kullanarak kalabalıklıktan kurtulabilirsin. Şuanki hali (arkadaşların da dediği gibi) bir portalı andırıyor. Mobil ve masaüstü açılış hızı iyi. Kolaylıklar dilerim.