ViceViceN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha iyisini bulabılırsın dostum sana daha ıyılerı yakısır
eyvallah saolun



Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Blogdan ziyade portal olmuş gibi geldi. Ama reklam yerleşimleri hoşuma gitti.

Bir ben doubleclick reklam koymayı beceremedim. Halbuki dfp panelde o kadar uğraştım. İlgili yazıların üstündeki reklamları dfp'den mi oluşturdunuz yoksa adsensede benim bilmediğim reklam biçimi mi var?

Edit: Eşleştirilebilir reklammış.
eşleştrilebilir reklam evet Çok ama çok iyi bir reklam türü ben çok beğeniyorum.



hasmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz kalabalık duruyor, sadeleştirmen daha iyi olabilir. Renklere de bir ayar çekebilirsin bence. Başarılar...
teşekkürler sadekelştirme bneimde aklımda gerçekten sağolun.



beslika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema temiz ve güzel kodlanmış. Blog olarak için düşünüyorsan tema özelliklerini kullanarak kalabalıklıktan kurtulabilirsin. Şuanki hali (arkadaşların da dediği gibi) bir portalı andırıyor. Mobil ve masaüstü açılış hızı iyi. Kolaylıklar dilerim.
çok teşekkürler dilerim biraz da portal havası mı yoksa sade mi olsun arasında kaldım ama sadeleik her zaman daha iyi galiba



beslika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema temiz ve güzel kodlanmış. Blog olarak için düşünüyorsan tema özelliklerini kullanarak kalabalıklıktan kurtulabilirsin. Şuanki hali (arkadaşların da dediği gibi) bir portalı andırıyor. Mobil ve masaüstü açılış hızı iyi. Kolaylıklar dilerim.
hasmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz kalabalık duruyor, sadeleştirmen daha iyi olabilir. Renklere de bir ayar çekebilirsin bence. Başarılar...
Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Blogdan ziyade portal olmuş gibi geldi. Ama reklam yerleşimleri hoşuma gitti.

Bir ben doubleclick reklam koymayı beceremedim. Halbuki dfp panelde o kadar uğraştım. İlgili yazıların üstündeki reklamları dfp'den mi oluşturdunuz yoksa adsensede benim bilmediğim reklam biçimi mi var?

Edit: Eşleştirilebilir reklammış.
ViceViceN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha iyisini bulabılırsın dostum sana daha ıyılerı yakısır
Tüm sadeleştirmeyi yaptım nasıl olmuş tekrar bakabilirimisniz acaba?