nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar kişisel blog olarak yönettiğim web sigemde hem mobile hemde deskop temam kurulu. Sizce nasıl görünüyor?

kişisel blog
Nuri Hocam Selamlar.

Kişisel fikrim, kategoriler eğer sayfanın alt kısımlarında ayrı ayrı oluyorsa ekleyebilirsiniz. Yani son yazılar gibi diğer kategoriler de alt alta sıralanabilir. Fakat sadelik açısından bence son derece güzel.