Blogdan ziyade portal olmuş gibi geldi. Ama reklam yerleşimleri hoşuma gitti.

Bir ben doubleclick reklam koymayı beceremedim. Halbuki dfp panelde o kadar uğraştım. İlgili yazıların üstündeki reklamları dfp'den mi oluşturdunuz yoksa adsensede benim bilmediğim reklam biçimi mi var?

Edit: Eşleştirilebilir reklammış.