nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar kişisel blog olarak yönettiğim web sigemde hem mobile hemde deskop temam kurulu. Sizce nasıl görünüyor?

kişisel blog
Evet şuanki şekliyle daha güzel duruyor.
Başarılar dilerim.