arkadaşlar realiste bir sitemi ekledim 3 - 4 gün oluyor site ilk ondaydı bugün bir baktım sitemden realiste pop açılıyor.
adam beni listeden atmış ve üstüne siteden toplistine popup açmış madem sitemi beğenmedin niye pop açıyosun. kimse kusura bakmasın bu adama ******** demeden geçemeyecem.
realist = rezillik
26
●1.740
- 25-08-2006, 19:52:49Üyeliği durdurulduarkadasım ban yersen o kodu kaldırana kadar popup acılıyorki? benimde basıma geldi... orada realist uyesi değil diye yazı cıkıyo sayac yerine... kodu sil kurtul olay bundan ibaret... sanırımD_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
atıldın diye millete cezamı veriyo ne? bende anlamıs diilim bende kızmıstım
o otomatik bir sey ... adam bilerek yapmısta bosver kufur etme
- 25-08-2006, 19:58:47Üyeliği durdurulduhmmmm e onaneymiş ki onun sayaç kodunu sonucta ekliyorsun da seni listesine ekliyor bence sacmalık otesi ...D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
realist uyeleri arttı diye artık bilerek gıcıklıkmı yapıo ne?
hani boyle olur ya cogalınca uyeee amaaann sanamı kaldım meselesi...
ilk zamanlar olsa boyle olmazdı
- 25-08-2006, 20:05:49Üyeliği durduruldu
- 25-08-2006, 20:11:29statcountera pr 10dan backlinkim olsun diye kayıt oldum bi numarası yok ..gamer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2006, 20:14:01Üyeliği durdurulduhalbuki mynette olsa nedendir bilmiyom cidden super işe yarıyo öyle bir site vardı... adını unuttum forumda da gecmiştideli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2006, 20:19:50Üyeliği durdurulduBencede realistin dax a yaptıgı şerefsizlikten başka birsey degildir bu kelimeyide kufur sınıfına almamak gerekir ayrıca
anlamadım yaw kusura bakmada