• 25-08-2006, 19:03:19
    #1
    Misafir
    arkadaşlar realiste bir sitemi ekledim 3 - 4 gün oluyor site ilk ondaydı bugün bir baktım sitemden realiste pop açılıyor.

    adam beni listeden atmış ve üstüne siteden toplistine popup açmış madem sitemi beğenmedin niye pop açıyosun. kimse kusura bakmasın bu adama ******** demeden geçemeyecem.
  • 25-08-2006, 19:52:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar realiste bir sitemi ekledim 3 - 4 gün oluyor site ilk ondaydı bugün bir baktım sitemden realiste pop açılıyor.

    adam beni listeden atmış ve üstüne siteden toplistine popup açmış madem sitemi beğenmedin niye pop açıyosun. kimse kusura bakmasın bu adama ******** demeden geçemeyecem.
    arkadasım ban yersen o kodu kaldırana kadar popup acılıyorki? benimde basıma geldi... orada realist uyesi değil diye yazı cıkıyo sayac yerine... kodu sil kurtul olay bundan ibaret... sanırım
    atıldın diye millete cezamı veriyo ne? bende anlamıs diilim bende kızmıstım
    o otomatik bir sey ... adam bilerek yapmısta bosver kufur etme
  • 25-08-2006, 19:56:59
    #3
    Misafir
    bedava100 e pop açtım diye atmış komedi ya sanamı soracam nereye pop açacağımı.
  • 25-08-2006, 19:58:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedava100 e pop açtım diye atmış komedi ya sanamı soracam nereye pop açacağımı.
    hmmmm e onaneymiş ki onun sayaç kodunu sonucta ekliyorsun da seni listesine ekliyor bence sacmalık otesi ...
    realist uyeleri arttı diye artık bilerek gıcıklıkmı yapıo ne?
    hani boyle olur ya cogalınca uyeee amaaann sanamı kaldım meselesi...
    ilk zamanlar olsa boyle olmazdı
  • 25-08-2006, 20:02:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    xtreme ih açığı var dediniz webservisin kini herkez bilio(muş) ben realsit kullanıom onada bi şe eee ne kullancaz.. hee bi statcounter kaldı ona da bi şe bulmayın da onu kullansın millet bu arad statcounter ın pr 10/10
  • 25-08-2006, 20:05:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    gamer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xtreme ih açığı var dediniz webservisin kini herkez bilio(muş) ben realsit kullanıom onada bi şe eee ne kullancaz.. hee bi statcounter kaldı ona da bi şe bulmayın da onu kullansın millet bu arad statcounter ın pr 10/10
    anlamadım yaw kusura bakmada
  • 25-08-2006, 20:11:29
    #7
    gamer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xtreme ih açığı var dediniz webservisin kini herkez bilio(muş) ben realsit kullanıom onada bi şe eee ne kullancaz.. hee bi statcounter kaldı ona da bi şe bulmayın da onu kullansın millet bu arad statcounter ın pr 10/10
    statcountera pr 10dan backlinkim olsun diye kayıt oldum bi numarası yok ..
  • 25-08-2006, 20:14:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    statcountera pr 10dan backlinkim olsun diye kayıt oldum bi numarası yok ..
    halbuki mynette olsa nedendir bilmiyom cidden super işe yarıyo öyle bir site vardı... adını unuttum forumda da gecmişti
  • 25-08-2006, 20:19:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bencede realistin dax a yaptıgı şerefsizlikten başka birsey degildir bu kelimeyide kufur sınıfına almamak gerekir ayrıca