D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar realiste bir sitemi ekledim 3 - 4 gün oluyor site ilk ondaydı bugün bir baktım sitemden realiste pop açılıyor.

adam beni listeden atmış ve üstüne siteden toplistine popup açmış madem sitemi beğenmedin niye pop açıyosun. kimse kusura bakmasın bu adama ******** demeden geçemeyecem.
arkadasım ban yersen o kodu kaldırana kadar popup acılıyorki? benimde basıma geldi... orada realist uyesi değil diye yazı cıkıyo sayac yerine... kodu sil kurtul olay bundan ibaret... sanırım
atıldın diye millete cezamı veriyo ne? bende anlamıs diilim bende kızmıstım
o otomatik bir sey ... adam bilerek yapmısta bosver kufur etme