Konu
realist = rezillik
25-08-2006, 20:02:20
#5
gamer
Üyeliği durduruldu
xtreme ih açığı var dediniz webservisin kini herkez bilio(muş) ben realsit kullanıom onada bi şe eee ne kullancaz.. hee bi statcounter kaldı ona da bi şe bulmayın da onu kullansın millet
bu arad statcounter ın pr 10/10