Konu
realist = rezillik
25-08-2006, 20:19:50
#9
metal_storm
Üyeliği durduruldu
Bencede realistin dax a yaptıgı şerefsizlikten başka birsey degildir bu kelimeyide kufur sınıfına almamak gerekir ayrıca