• 25-08-2006, 20:25:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    metal_storm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede realistin dax a yaptıgı şerefsizlikten başka birsey degildir bu kelimeyide kufur sınıfına almamak gerekir ayrıca
    OLSUN BOS VER KÜFÜR ETMEYELİM .... BEN TANIMAM ETMEM SAHİBİNİ AMA FORUM KALİTESİ ACISINDAN SONUCTA SEREFSİZ DE KÜFÜR (BİLMİŞLİK TASLAMAK GİBİ GORUNMESİN AHLAKİ ACIDAN --- KİMSEYE DE AHLAKSIZ DİYORUM GİBİ ANLASILMASIN NO STRES-- )
  • 25-08-2006, 20:26:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yani demek istediğim xtreme in ve webservis' in açığı var - realist .erefsiz ee ne kullanacağız
  • 25-08-2006, 20:26:57
    #12
    Misafir
    çok yakında yeni bi toplist geliyor
  • 25-08-2006, 20:27:45
    #13
    Üyeliği durduruldu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok yakında yeni bi toplist geliyor
    ZED BEN MERT EMRE PESYANİ.NET HANİ BAKALIM BU KEZ NE YAZACAN HANİ TANIMADIN SANDIM O BAKIMDAN HA HA HA H
  • 25-08-2006, 20:28:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    statcountera pr 10dan backlinkim olsun diye kayıt oldum bi numarası yok ..
    yaw statcounter ın realst fln. gibi toplisti yok öyle backlink fln. vercek statüsu yok türü o değil ben uzun zamandır statcounter kullanıom yani backlink vs. yok tek işe yaraması açığı maçığı yok istatistikleri iyi yani çok özel bir yanı yok zaten yakında 2 yeni özellik gelecek ÜCRETLİ (ıyyk)
  • 25-08-2006, 20:29:32
    #15
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok yakında yeni bi toplist geliyor
    beklenen hareket artık nette kim var kim yoksa hepsi akacak mp3lere
  • 25-08-2006, 20:32:46
    #16
    içimde bir uhte kalmıştır.
    Açacam çok yakında toplist, şu band fiyatları biraz daha düşsün....
  • 25-08-2006, 20:36:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    realiste sitemi eklenir yav. üstün para verseler ben yin o kodu siteye koymam
  • 25-08-2006, 20:36:14
    #18
    Misafir
    parkettim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ZED BEN MERT EMRE PESYANİ.NET HANİ BAKALIM BU KEZ NE YAZACAN HANİ TANIMADIN SANDIM O BAKIMDAN HA HA HA H
    genemi üye oldun lan sen bit yavrusu

    modlar bu vatandaşın kaçtane üyeliği banlı bunuda atıverin