Konu
realist = rezillik
25-08-2006, 20:36:14
#18
zedrh+
Misafir
parkettim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ZED BEN MERT EMRE
PESYANİ.NET HANİ BAKALIM BU KEZ NE YAZACAN
HANİ TANIMADIN SANDIM O BAKIMDAN HA HA HA H
genemi üye oldun lan sen bit yavrusu
modlar bu vatandaşın kaçtane üyeliği banlı bunuda atıverin