arkadaşlar realiste bir sitemi ekledim 3 - 4 gün oluyor site ilk ondaydı bugün bir baktım sitemden realiste pop açılıyor.

adam beni listeden atmış ve üstüne siteden toplistine popup açmış madem sitemi beğenmedin niye pop açıyosun. kimse kusura bakmasın bu adama ******** demeden geçemeyecem.