• 11-07-2014, 18:52:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bende artık windows.a veda etmeye karar verdim. Uzunca bir süre Mac Pro mu yoksa Mac Air mi düşünüp Mac Pro almaya karar verdim. 1 kg daha ağır, 4 saat daha az şarjı gidiyor ve biraz kalın ama performansı bana ömürlük yeter.

    Şimdi sorum şu bu iki bilgisayar aynı mı? Çünkü hala anlayamadığım nesilleri vs var bunların

    Bunun dışında önerileriniz varsa aksesuar olarak memnun olurum.

    http://store.apple.com/tr/buy-mac/ma.../A&step=config


    http://www.netsiparis.com/apple-macb...a_p11201016074
  • 11-07-2014, 18:56:38
    #2
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, bende artık windows.a veda etmeye karar verdim. Uzunca bir süre Mac Pro mu yoksa Mac Air mi düşünüp Mac Pro almaya karar verdim. 1 kg daha ağır, 4 saat daha az şarjı gidiyor ve biraz kalın ama performansı bana ömürlük yeter.

    Şimdi sorum şu bu iki bilgisayar aynı mı? Çünkü hala anlayamadığım nesilleri vs var bunların

    Bunun dışında önerileriniz varsa aksesuar olarak memnun olurum.

    http://store.apple.com/tr/buy-mac/ma.../A&step=config


    http://www.netsiparis.com/apple-macb...a_p11201016074
    Şunu hesaba katarak karar veriniz; Windows'ta kullandığım, bildiğim programlar Mac'te çalışır mı? Ya da Mac sürümü var mı?
  • 11-07-2014, 18:58:14
    #3
    irony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu hesaba katarak karar veriniz; Windows'ta kullandığım, bildiğim programlar Mac'te çalışır mı? Ya da Mac sürümü var mı?
    O konularda sıkıntı yok. Ofis var, müzik ve video programlarıda var. Oyun oynamam. Başka bir sıkıntım olmaz. Geri kalanı internetle alakalı hep. Ama bildiğim kadarıyla windowsa geçişde yapılabiliyor.
  • 11-07-2014, 19:00:39
    #4
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konularda sıkıntı yok. Ofis var, müzik ve video programlarıda var. Oyun oynamam. Başka bir sıkıntım olmaz. Geri kalanı internetle alakalı hep. Ama bildiğim kadarıyla windowsa geçişde yapılabiliyor.
    O konu'da bir bilgim yok. Bende Mac kullanıyorum, video render hızı gayet iyi. Eğer işiniz video'lar vb gibi işlerle ise, almanızı tavsiye ederim. 2 saat'lik FULL HD bir video'yu 21 dakika'da render'ladı. Ayrıca Windows'a malesef geçilmiyor bildiğim kadarı ile.
  • 11-07-2014, 19:07:25
    #5
    netsiparişte ürün işlemcinin nesli yazmıyor ama 4. nesil ısınma ve daha az enerji tüketimi ile size 3. nesil'e yakın bir performans verir. Performans açısından 3 ve 4'ün farkı yok. Diğer ürün kaçıncı nesil bilmiyorum.
  • 11-07-2014, 20:19:55
    #6
    irony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konu'da bir bilgim yok. Bende Mac kullanıyorum, video render hızı gayet iyi. Eğer işiniz video'lar vb gibi işlerle ise, almanızı tavsiye ederim. 2 saat'lik FULL HD bir video'yu 21 dakika'da render'ladı. Ayrıca Windows'a malesef geçilmiyor bildiğim kadarı ile.
    Şu aşağıdaki linkde görebilirsiniz ama benim zaten amacım windows ile ilişiği tamamen kesmek. Çok ihtiyaç duyacağımı zannetmem.

    https://www.apple.com/support/bootcamp/

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:19:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:07:57 --

    Yok mu bu konuda bilgili bir arkadaş.
  • 11-07-2014, 20:26:59
    #7
    Bootamp kullanırsanız eğer, pc yi yeniden başlatıp windowsu seçmek zorunda kalırsınız fakat parallels desktop programını kullanırsanız işletim sistemleri arasında touchpadden kaydırma yaparak geçebilirsiniz ben şuan o şekilde kullanıyorum ve inanılmaz memnunum...

    Windowsun kullanacağı disk alanından kullanacağı ram miktarına kadar herşeyi istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz...

    Tabi windowsa işiniz düşerse...
  • 11-07-2014, 21:18:24
    #8
    Runodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bootamp kullanırsanız eğer, pc yi yeniden başlatıp windowsu seçmek zorunda kalırsınız fakat parallels desktop programını kullanırsanız işletim sistemleri arasında touchpadden kaydırma yaparak geçebilirsiniz ben şuan o şekilde kullanıyorum ve inanılmaz memnunum...

    Windowsun kullanacağı disk alanından kullanacağı ram miktarına kadar herşeyi istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz...

    Tabi windowsa işiniz düşerse...
    Bi farkı anlayıp alabilsem maci
  • 12-07-2014, 11:08:40
    #9
    Yok mu arkadaşlar bana bu iki ürünün aynı olup olmadığını söyleyebilecek?