irony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şunu hesaba katarak karar veriniz; Windows'ta kullandığım, bildiğim programlar Mac'te çalışır mı? Ya da Mac sürümü var mı?
O konularda sıkıntı yok. Ofis var, müzik ve video programlarıda var. Oyun oynamam. Başka bir sıkıntım olmaz. Geri kalanı internetle alakalı hep. Ama bildiğim kadarıyla windowsa geçişde yapılabiliyor.