kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O konularda sıkıntı yok. Ofis var, müzik ve video programlarıda var. Oyun oynamam. Başka bir sıkıntım olmaz. Geri kalanı internetle alakalı hep. Ama bildiğim kadarıyla windowsa geçişde yapılabiliyor.
O konu'da bir bilgim yok. Bende Mac kullanıyorum, video render hızı gayet iyi. Eğer işiniz video'lar vb gibi işlerle ise, almanızı tavsiye ederim. 2 saat'lik FULL HD bir video'yu 21 dakika'da render'ladı. Ayrıca Windows'a malesef geçilmiyor bildiğim kadarı ile.