irony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O konu'da bir bilgim yok. Bende Mac kullanıyorum, video render hızı gayet iyi. Eğer işiniz video'lar vb gibi işlerle ise, almanızı tavsiye ederim. 2 saat'lik FULL HD bir video'yu 21 dakika'da render'ladı. Ayrıca Windows'a malesef geçilmiyor bildiğim kadarı ile.
Şu aşağıdaki linkde görebilirsiniz ama benim zaten amacım windows ile ilişiği tamamen kesmek. Çok ihtiyaç duyacağımı zannetmem.

https://www.apple.com/support/bootcamp/

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:19:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:07:57 --

Yok mu bu konuda bilgili bir arkadaş.