Bootamp kullanırsanız eğer, pc yi yeniden başlatıp windowsu seçmek zorunda kalırsınız fakat parallels desktop programını kullanırsanız işletim sistemleri arasında touchpadden kaydırma yaparak geçebilirsiniz ben şuan o şekilde kullanıyorum ve inanılmaz memnunum...
Windowsun kullanacağı disk alanından kullanacağı ram miktarına kadar herşeyi istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz...
Tabi windowsa işiniz düşerse...