Runodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bootamp kullanırsanız eğer, pc yi yeniden başlatıp windowsu seçmek zorunda kalırsınız fakat parallels desktop programını kullanırsanız işletim sistemleri arasında touchpadden kaydırma yaparak geçebilirsiniz ben şuan o şekilde kullanıyorum ve inanılmaz memnunum...

Windowsun kullanacağı disk alanından kullanacağı ram miktarına kadar herşeyi istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz...

Tabi windowsa işiniz düşerse...
Bi farkı anlayıp alabilsem maci