• 06-01-2008, 15:33:02
    #28
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asp nin yayılması için "asp dersleri" yayınlayacağım
    o zaman duruma göre asp'yi sevebiliriz
  • 06-01-2008, 15:33:12
    #29
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen bana msnde ders ver ben çabuk kaparım birlikte yayınlarız
    işler çok yoğun olmasa sorun değil


    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın kızımızda php yi seviyormuş Biz sevmiyelimmi?
    teşhir e karşıyız.. hatun şahane
  • 06-01-2008, 15:37:19
    #30
    Üyeliği durduruldu
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işler çok yoğun olmasa sorun değil



    teşhir e karşıyız.. hatun şahane
    şansımı denedim amerikalıların dedigi gibi işler her zaman %100 gitmez bana da bi ara vakit ayırırsın şaka bi yana yoğunlugun devam etsin
  • 06-01-2008, 16:20:40
    #31
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şansımı denedim amerikalıların dedigi gibi işler her zaman %100 gitmez bana da bi ara vakit ayırırsın şaka bi yana yoğunlugun devam etsin
    15 tatil gelsn msn üzerinden takıldıklarınızı sorarsınız
  • 06-01-2008, 17:30:40
    #32
    forever asp.net
  • 06-01-2008, 18:34:50
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yıllarca asp kullandım kendım kodlamayı oğrendım sıteler yaptım,
    asp ınanılmaz gelıyordu, sonra php ıle tanıştım, php yazamıyorum hazır scriptler fılan kullanıyorum buna rağmen bence php,
    asp nın avatajları var tabıkı mesela serverın varsa çok rahatsız bıldığın işletım sıstemı uzak masaustunden bağlanıp herşyı çözebılıyorsun ancak asp scriptler acess e dayalı genelde acess ise buyu kverılerı kaldırmakda zorunluk çekıyor artık zaman değişti zaman buyuk sitelerın zamanı buyuk verıler buyuk sıteler buyuk datalar iş goruyor mssql olayı var ama mysql la kıyaslamıyorum ben onu her yonuyle PHP forever bırde adam gıbı bır kursu olsa
  • 06-01-2008, 18:49:34
    #34
    Üyeliği durduruldu
    C#, ASP.NET, MsSQL, işte size şahane üçlü bunların yanına birde ajax ve silverlight eklendi mi tamamdır yemede yanında yat
    bu arada facebook php olmasına rağmen microsoft bir kısmını aldıktan sonra artık asp.net ile facebook uygulamaları geliştirebiliyorsun.. Geliştirmek isteyenlere duyrulur
  • 06-01-2008, 21:49:06
    #35
    Üyeliği durduruldu
    silverlight çok iyi bir çıkış yaptı. javascript ve .net platformu üzerinden geliştirme yapabilmek çok güzel.
  • 06-01-2008, 22:28:39
    #36
    Üyeliği durduruldu
    asp.net biliyorum ama php yazıyorum sürekli talep çok