yıllarca asp kullandım kendım kodlamayı oğrendım sıteler yaptım,
asp ınanılmaz gelıyordu, sonra php ıle tanıştım, php yazamıyorum hazır scriptler fılan kullanıyorum buna rağmen bence php,
asp nın avatajları var tabıkı mesela serverın varsa çok rahatsız bıldığın işletım sıstemı uzak masaustunden bağlanıp herşyı çözebılıyorsun ancak asp scriptler acess e dayalı genelde acess ise buyu kverılerı kaldırmakda zorunluk çekıyor artık zaman değişti zaman buyuk sitelerın zamanı buyuk verıler buyuk sıteler buyuk datalar iş goruyor mssql olayı var ama mysql la kıyaslamıyorum ben onu her yonuyle PHP

forever bırde adam gıbı bır kursu olsa