C#, ASP.NET, MsSQL, işte size şahane üçlü bunların yanına birde ajax ve silverlight eklendi mi tamamdır yemede yanında yat

bu arada facebook php olmasına rağmen microsoft bir kısmını aldıktan sonra artık asp.net ile facebook uygulamaları geliştirebiliyorsun.. Geliştirmek isteyenlere duyrulur