• 16-02-2008, 23:52:29
    #73
    Bırakın PHP'yi ASP'yi

    Her platform'da çalışabilen tek sistem JAVA

    Ama java çok zor bir dil. Ancak öğrendiğiniz zaman sizi kimse tutamaz
  • 16-02-2008, 23:54:28
    #74
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Asp asp asp
  • 17-02-2008, 01:03:05
    #75
    aslında şöyle bir düşündüğümde bu tartışmanın saçma olduğunu düşünmeye başladım
    asp ile yapılacak herşey php ile , php ile yapılacak herşey asp ile yapılabiliyor.sadece diller farklı.

    yani hedef 1 gidilecek yol 2 hangisi kestirme o size bağlı
  • 17-02-2008, 01:12:18
    #76
    Üyeliği durduruldu
    ögrenin bir dilde sonra seçme hakkız sizin olsun php kasarken asp aklıma geliyor asp çalışıyorum kafam allak bullak oluyor
  • 19-02-2008, 19:55:43
    #77
    bende ASP ASP ASP ASP diyorumm asp gibisi yok yah
    birde kodlamayı felan iyice öğrenim ve veritabanını accesden mssql yada mysql'e geçirmeyi öğrenim daha ne isterim
    benimde asp film izleme sitem var günlük tekil 10k+ ila 15k+ hitim var bazen çok kasıyor bazen fazla kasmıyor veritabanını accessden diğerine geçirsem günde 40k-50k hit felan olur herhal google'a film yazınca 2. sıradayım hehe
  • 19-02-2008, 21:16:18
    #78
    Nedense php çekici geliyor.
    Hiç asp kullanmadım hep php kullandım belki ondan.
    Php daha kolay ve kullanışlı...
  • 19-02-2008, 21:25:59
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Asp iyidir, başta asp ile başladım, daha sonra piyasadaki scriptlere bakınca php nin daha çok alternatifleri olduğunu gördüm ve kodlamasından hiç anlamadığım php ye geçiverdim Artık scriptleri editliyip bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Ama bazen, nie kendimi azda olsa geliştirmiş olduğum asp yi bıraktım diye düşünmüyor değilim
  • 19-02-2008, 21:44:15
    #80
    Artık asp diye bir script dilinden bahsetmek kime ne kazandırır bilemiyorum.
    asp.net özellikle de ciddi projelerde öncülünü bir alternatif olarak bile kaale almayacaktır.
    php ye gelince, nesne yöneliminde hala kökten bir desteğe kavuşmasa da, sınıf kütüphanelerinin performans sorunu olsa da kalbimizde yerini hep koruyacaktı ki...
    Asp.net 3.5 le özellikle de mvc framework le artık model view controller yapısına da destek vererek tüm dengeleri değiştirdi.

    Yeni oyuncaklarımız wpf, wfc, silverlight, linq ile öncekilerle benzersiz bir progrmlama deneyimine kapılarını açtı.

    asp.net diyorum bu noktada.
  • 19-02-2008, 21:44:36
    #81
    bence flash

    ben php derim..