Asp iyidir, başta asp ile başladım, daha sonra piyasadaki scriptlere bakınca php nin daha çok alternatifleri olduğunu gördüm ve kodlamasından hiç anlamadığım php ye geçiverdim Artık scriptleri editliyip bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Ama bazen, nie kendimi azda olsa geliştirmiş olduğum asp yi bıraktım diye düşünmüyor değilim