Artık asp diye bir script dilinden bahsetmek kime ne kazandırır bilemiyorum.
asp.net özellikle de ciddi projelerde öncülünü bir alternatif olarak bile kaale almayacaktır.
php ye gelince, nesne yöneliminde hala kökten bir desteğe kavuşmasa da, sınıf kütüphanelerinin performans sorunu olsa da kalbimizde yerini hep koruyacaktı ki...
Asp.net 3.5 le özellikle de mvc framework le artık model view controller yapısına da destek vererek tüm dengeleri değiştirdi.
Yeni oyuncaklarımız wpf, wfc, silverlight, linq ile öncekilerle benzersiz bir progrmlama deneyimine kapılarını açtı.
asp.net diyorum bu noktada.