Konu
ASP mi php mi? (tam tartışma) :p
06-01-2008, 16:20:40
#31
kubilay
strhost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şansımı denedim amerikalıların dedigi gibi işler her zaman %100 gitmez bana da bi ara vakit ayırırsın şaka bi yana yoğunlugun devam etsin
15 tatil gelsn msn üzerinden takıldıklarınızı sorarsınız