ASP mi php mi? (tam tartışma) :p - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ASP mi php mi? (tam tartışma) :p
93
●
7.565
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
ASP mi php mi? (tam tartışma) :p
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
06-01-2008, 14:13:59
#19
strhost
Üyeliği durduruldu
kubilay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
asp nin yayılması için "asp dersleri" yayınlayacağım
sen bana msnde ders ver ben çabuk kaparım
birlikte yayınlarız
06-01-2008, 14:14:31
#20
SNaRe
Üyeliği durduruldu
Bakın kızımızda php yi seviyormuş
Biz sevmiyelimmi?
06-01-2008, 14:18:24
#21
noxious
SNaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bakın kızımızda php yi seviyormuş
Biz sevmiyelimmi?
zaten php ci idim iyice kanım kaynadı
06-01-2008, 14:31:27
#22
Enforcer54
SNaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bakın kızımızda php yi seviyormuş
Biz sevmiyelimmi?
Herzaman
acaba bu kızların yazdığı bi script varmı
06-01-2008, 14:45:26
#23
SNaRe
Üyeliği durduruldu
Video scripti yazmış yakında piyasaya çıkacakmış
Enforcer54 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herzaman
acaba bu kızların yazdığı bi script varmı
06-01-2008, 14:50:38
#24
Erol
Üyeliği durduruldu
ölümüne php =P
06-01-2008, 14:51:04
#25
strhost
Üyeliği durduruldu
SNaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Video scripti yazmış yakında piyasaya çıkacakmış
bunların curl destegi açıkmış
06-01-2008, 15:02:25
#26
Enforcer54
Açık olan her yerlerine ben ücretsiz müdehale edebilirim
06-01-2008, 15:29:01
#27
neoberg
Ne asp ne php..Artık hepsi bitmek üzere..ColdFusion diorum...
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler