Konu
ASP mi php mi? (tam tartışma) :p
06-01-2008, 14:31:27
#22
Enforcer54
SNaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bakın kızımızda php yi seviyormuş
Biz sevmiyelimmi?
Herzaman
acaba bu kızların yazdığı bi script varmı