Konu
ASP mi php mi? (tam tartışma) :p
06-01-2008, 14:18:24
#21
noxious
SNaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bakın kızımızda php yi seviyormuş
Biz sevmiyelimmi?
zaten php ci idim iyice kanım kaynadı