Teşekkürler Serkan...
46
●3.659
- 01-12-2008, 09:59:39şimdide öle wm forumları var. samimi herkesin birbirini bildiği. Küçük ama sıcaxık 2 ortam var...
- 01-12-2008, 10:59:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ben kosarımHitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2008, 12:23:08Şimdi millet yardım istemeyi bile bilmiyor. Hayvan gibi yardım isteyenler var.
bkz: "Bunu yapmam lazım. Bana yardım edin!"
Bırak onu, yardım edenlerin de kıymeti bilinmiyor. Yardım ederken mesajlarımı yazıp yazıp, sonra boşver deyip siliyorum.
O yıllarda ne r10 ne de başka bir webmaster forumunda aktif olmuyordum yani burada pek de eski sayılmam ama öyle bir ortamda bulunmayı isterdim.