• 01-12-2008, 09:57:22
    #37
    3 yıllık konuyu hortlatmış ama iyi i yere değinmişsiniz.
  • 01-12-2008, 09:59:39
    #38
    şimdide öle wm forumları var. samimi herkesin birbirini bildiği. Küçük ama sıcaxık 2 ortam var...
  • 01-12-2008, 10:00:30
    #39
    Üyeliği durduruldu
    millet o zaman birbirine tutkunmuş şimdi herkes bir biririnin kuyusunu kazar oldu
  • 01-12-2008, 10:59:08
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada bana teşekkür eden insanlar halen benim çok iyi arkadaşlarım, kardeşlerim. Çok şükür zaman aramıza giremedi. Eskisi kadar çok görüşmediğimiz doğru. Fakat zaman ilerledikçe herkesin yoğunluğu daha da artıyor. Hayat mücadelesi daha çok zaman alıyor. Dolayısıyla eskisi gibi görüşmüyoruz. Ama herhangi birisinin sıkıntısı olduğunda koşacağımı, sıkıntım olduğunda koşacak insanların olduğunu biliyorum. Bu bana yetiyor.
    ben kosarım
  • 13-12-2008, 01:37:03
    #41
    abiler eskimez pek fazla görüşemesekte, hala kardeşlik ve arkadaşlık devam ediyor...
  • 14-12-2008, 02:01:47
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Vay vay bizim tayfa dolmuş bu başlığa Hemen hemen hepinizle hala görüşmekteyim sanırım, görüşmeyede devam edeceğiz inşallah. 2009 oldu maşallah kaç sene geçmiş.

    Selamlar,
    Okan
  • 14-12-2008, 12:23:08
    #43
    Şimdi millet yardım istemeyi bile bilmiyor. Hayvan gibi yardım isteyenler var.
    bkz: "Bunu yapmam lazım. Bana yardım edin!"
    Bırak onu, yardım edenlerin de kıymeti bilinmiyor. Yardım ederken mesajlarımı yazıp yazıp, sonra boşver deyip siliyorum.
    O yıllarda ne r10 ne de başka bir webmaster forumunda aktif olmuyordum yani burada pek de eski sayılmam ama öyle bir ortamda bulunmayı isterdim.
  • 16-12-2008, 12:18:59
    #44
    bitmis olana care yok, yeniden demek bosa...
  • 06-01-2009, 20:01:04
    #45
    zamanında herşey çok güzeldi ama öyle bi zaman geldiki hiçbişeyin tadı yok artık..
    ne diyelim yeni yetmeler herşeyi bırakmış paranın kölesi olmuş. ama o kölesi olduğunuz paradan çok daha önemli şeyler var onlarıda keşfetmeniz dileğiyle..