• 17-08-2005, 15:22:39
    #19
    Misafir
    en güzeli ben ederim. mrb mrb pr mi pr e degişelim mi degişelim. işlem tamammı tamam
    ve son olarak hayatta başarılar ( bloke et + sil hoop şut >> yoksa muhabbet cıvır. onun için 150 webmaster degil anca 5 6 webmaster listemdedir bunlardan biri de hiç görmediğim yan gomşum serkan (çekini almış canım çekti)
  • 17-08-2005, 15:37:42
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Internette Tek Ustam "Kos" "naber Lem" Degil Her zaman "Abi" dicem Yasin Kucuk Olsa'da ...
  • 17-08-2005, 15:44:39
    #21
    Misafir
    ağrıda askerlik yapan abime;
    hollandadaki teyzeme;
    istanbuldaki dayıma;
    sivasdaki kayınçoma;
    selamlar.
  • 17-08-2005, 15:58:16
    #22
    Misafir
    kernel32 ve ataberk ve bu isin kralidir
  • 17-08-2005, 16:07:23
    #23
    Üyeliği durduruldu
    KoS adlı üyeden alıntı:
    Çünkü dün bana yaşımdan degil saygısından abi diyen insanlar bugun "nbr len" diye hitap ediyor.
    evet bu konu aslında bomba kimin ne çıkacağı belli değil. benim msn de çok kişi var. sonuçta iyi niyetli gözüküyor hepsi ama 20 kişi kadarda gerçekten elinden gelen bişey olursa destek vermeye çalışanlar var.

    zeynelkoc haymac zone arki darxis dax genesis alican guaijara vsvsvs.

    örnek yazıyım dedim yemedi hatırlayamadım hepsini

    bu arada serkan a special bir teşekkür ediyim bende reklam konusundan dolayı
  • 17-08-2005, 16:17:35
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Oldukça kopartıcı bir başlık olmuş.
    Bu başlığa girmek için daha çok yardımsever türeyebilme riski taşıyor
    Bi Special Thanks de ben sunmak isterdim ama liste çok uzun.
    Birini anıp öbürünü anmamamak olmaz. Selamlaştığım herkese teşekkürler.
  • 17-08-2005, 16:23:03
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mavidusler adlı üyeden alıntı:
    Birini anıp öbürünü anmamamak olmaz. Selamlaştığım herkese teşekkürler.
    +1500 onlar biliyordur kendilerini zati
  • 17-08-2005, 17:00:44
    #26
    bu konu ilede herkes birbirine mesaj yolladi konuyu açan arkadaş sevaba girdi

    Arkadaşlar benden size tavsiye insanları bazen deneyin mesela ben bazı kişilerin dostlugundan şüphelendigimde gidiyorum link istiyorum pr0 siteme bakalım ne dicekler ne bilim ters davranıyorum bazen yakalıyorum 2-3kişiyi oyle ama msn de en çok seviştigim 3 arkadaş arki,emrah,taki çok sevişiriz biz en son dun aksam taki kamera açtı mucuklaştık
  • 17-08-2005, 17:33:25
    #27
    cross bende sana teşekkür ederim ama seni tanıyamadım msn emde varsan slm çakarsın belkide yeni tanıdıklarımdansın.

    neyse arkadaslar ben yanlızlıgıma geri dönim işyerimde bugun zaten sınavlara girdim 3taneden 1ini kurtardık pesetmek yok yarında 2tane Şu diplomayı nasıl alcaz yaws adamlar şubatta sınava gel diyorlar