• 06-01-2009, 20:12:29
    #46
    bu konunun açıldığı tarih hemen hemen internete ilk başladığım zamana denk geliyor..

    Çok sonra r10 u görüp üye olmuştum ..

    Güzel bir başlıkmış..
  • 06-01-2009, 20:32:41
    #47
    Bende o zamanlar sinsice takip eder ama üye olmazdım. :=)