KoS adlı üyeden alıntı:
Çünkü dün bana yaşımdan degil saygısından abi diyen insanlar bugun "nbr len" diye hitap ediyor.
evet bu konu aslında bomba kimin ne çıkacağı belli değil. benim msn de çok kişi var. sonuçta iyi niyetli gözüküyor hepsi ama 20 kişi kadarda gerçekten elinden gelen bişey olursa destek vermeye çalışanlar var.
zeynelkoc haymac zone arki darxis dax genesis alican guaijara vsvsvs.
örnek yazıyım dedim yemedi hatırlayamadım hepsini
bu arada serkan a special bir teşekkür ediyim bende reklam konusundan dolayı