cross bende sana teşekkür ederim ama seni tanıyamadım msn emde varsan slm çakarsın belkide yeni tanıdıklarımdansın.

neyse arkadaslar ben yanlızlıgıma geri dönim işyerimde bugun zaten sınavlara girdim 3taneden 1ini kurtardık pesetmek yok yarında 2tane Şu diplomayı nasıl alcaz yaws adamlar şubatta sınava gel diyorlar