HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada bana teşekkür eden insanlar halen benim çok iyi arkadaşlarım, kardeşlerim. Çok şükür zaman aramıza giremedi. Eskisi kadar çok görüşmediğimiz doğru. Fakat zaman ilerledikçe herkesin yoğunluğu daha da artıyor. Hayat mücadelesi daha çok zaman alıyor. Dolayısıyla eskisi gibi görüşmüyoruz. Ama herhangi birisinin sıkıntısı olduğunda koşacağımı, sıkıntım olduğunda koşacak insanların olduğunu biliyorum. Bu bana yetiyor.
ben kosarım