Vay vay bizim tayfa dolmuş bu başlığa Hemen hemen hepinizle hala görüşmekteyim sanırım, görüşmeyede devam edeceğiz inşallah. 2009 oldu maşallah kaç sene geçmiş.

Selamlar,
Okan