Şimdi millet yardım istemeyi bile bilmiyor. Hayvan gibi yardım isteyenler var.
bkz: "Bunu yapmam lazım. Bana yardım edin!"
Bırak onu, yardım edenlerin de kıymeti bilinmiyor. Yardım ederken mesajlarımı yazıp yazıp, sonra boşver deyip siliyorum.
O yıllarda ne r10 ne de başka bir webmaster forumunda aktif olmuyordum yani burada pek de eski sayılmam ama öyle bir ortamda bulunmayı isterdim.