• 30-08-2013, 13:45:20
    #10
    festival adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note 2 bir bayan için kaba bence, sırf özellik yetmiyor görünümde önemli. iPhone 4 daha mantıklı.
    ben de sizinle aynı fikirdeyim ama sokakda ellerinde taşıyan çok bayan var ve hoşlarına gidiyor kişiye göre değişir.
  • 30-08-2013, 13:51:24
    #11
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de sizinle aynı fikirdeyim ama sokakda ellerinde taşıyan çok bayan var ve hoşlarına gidiyor kişiye göre değişir.
    Aynen öyle sonuçta kullanacak olan kişinin tercihi.
  • 30-08-2013, 14:01:30
    #12
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IOS pişmanlıktır demek fikir ayrılığından ibaret olsada tam bir saçmalıktır.İOS bir işletim sistemidir. Android ise bir paket üzerinde emülatör olarak kullanılan bir sistemdir.Bu nedenden Android çok iyi donanımlar gerektirir.S4 asphalt 8 i orta ayarda çalıştırırken iphone 4 te orta ayarda çalıştırmakta. Donanım farkı ne kadar fazla olursa olsun stabil bir işletim sistemi arıyorsanız kesinlikle iphone.Eğer sorun değil market stabillik derseniz tabiki android.
    Ek olarak seçeneklerinizde boyut önemli değilse en iyi tercih note 2dir.
    Şarkı dinlemek için bile para ödenen bir işletim sistemi berbat bence.

    Android'de özgürsün,rom kur,root ol,telefonu istediğin gibi yönet.

    S4 asphalt 8i orta ayarda açıyor diyorsunuz da benim ideos x5'im var,600 tllik telefon o asphalt 8i açıyor ve az kasmayla oynuyorum.S4 kullanan arkadaşım var,hiç bir donma yok,orta ayarda falan değil.

    İos almak için en az 1000 tl bütçe,android almak içinse 300 tllik bütçe bile yeter.

    Samsung istese bir işletim sistemi çıkarabilir,bütçe ve kalite olarak bu mümkün.O halde neden android'i seçti,kalitesiz olsa seçmezdi

    Fikir ayrılığı var ancak s3 bile hem kalite hem de performans olarak iphone 5'ten daha iyi kimse bunu inkar edemez.İki telefonu da elime aldım,s4'le iphone 5'i karşılaştırmaya gelecek olursak bu s4'e hakaret olur diye düşünüyorum

    Bu da kanıtıdır>>> http://kiyas.la/tr/cell-phone/compar...Apple-iPhone-5
  • 30-08-2013, 14:16:13
    #13
    AndroidMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarkı dinlemek için bile para ödenen bir işletim sistemi berbat bence.

    Android'de özgürsün,rom kur,root ol,telefonu istediğin gibi yönet.

    S4 asphalt 8i orta ayarda açıyor diyorsunuz da benim ideos x5'im var,600 tllik telefon o asphalt 8i açıyor ve az kasmayla oynuyorum.S4 kullanan arkadaşım var,hiç bir donma yok,orta ayarda falan değil.

    İos almak için en az 1000 tl bütçe,android almak içinse 300 tllik bütçe bile yeter.

    Samsung istese bir işletim sistemi çıkarabilir,bütçe ve kalite olarak bu mümkün.O halde neden android'i seçti,kalitesiz olsa seçmezdi

    Fikir ayrılığı var ancak s3 bile hem kalite hem de performans olarak iphone 5'ten daha iyi kimse bunu inkar edemez.İki telefonu da elime aldım,s4'le iphone 5'i karşılaştırmaya gelecek olursak bu s4'e hakaret olur diye düşünüyorum

    Bu da kanıtıdır>>> http://kiyas.la/tr/cell-phone/compar...Apple-iPhone-5
    Apple her zaman: "benim müşterim özel, benim müşterim kaliteli" demiştir, iphone 4s yayınlanırken ki videosunda vardı bu sözler.

    Ben iphone 5 kullanıyorum. Asphalt 8 kurdum daha demin, vallahi konuda denk geldi sıfır takılma, donma (ios 7 kullanıyorum)

    Abim HTC ONE ve S4 kullanıyor. HTC zaten çöp bir telefon, aldığına bin pişman (mesajlarda harfler açılmaz, takılır, kendi kendine res atar, donar daha bir çok)

    Abimdeki S4; Asphalt 8 fena ısındı, 3-4 tane program açarsın donar telefon, daha dün akbanktan bana para gönderecekti telefon yeniden başladı.

    Şunuda söylemek isterim: Valahi; S2 almıştım bir zamanlar, mükemmel telefondu, ne çizilme vardı ne takılma, donma. Ardından S3 aldım vallahi billahi tallahi 3 gün sonra iPhone 4s aldım, lanet ettim S3'ten (hatta donanımhaberden birisiyle takasa verdim)

    Ve 2 ay öncede iphone 5 aldım, telefon bu dedim. Gerçekten kendini gösteriyor, ayrıca demişsiniz ki iphoneda herşey para: zaten Apple sizler için telefon yapmıyor, paran varsa buyur al diyor, benim telefonum bu beğenmeyen kullanmaz.
    Ancak şöyle birşey var; 5 seneden beri; kim telefon çıkarsa iphone ile karşılaştırıldı ve hala öyle oluyor.

    Genelde şöyle birşeyde var; Adam sıfır telefon alacak, s3 alıyor ucuz diye, sonra iphone 'a çamur atıyor, zaten geneli böyle yapıyor.

    S3; iphone 5 den kaliteli demişsin, ne içtiysen bir duble alayım acil.

    NOT: iPhoneda 10 veya 20 tane program açarsınız donmaz, ısınmaz, kasmaz. Ancak HTC ve S4'te 5 i geçin kafayı yersiniz, vallahi onaylanmıştır .
    Abim bana; "Murat şu telefonları satalım kafayı yiyeceğim" dediğini bilirim vallahi bilahi...
  • 30-08-2013, 19:27:47
    #14
    AndroidMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarkı dinlemek için bile para ödenen bir işletim sistemi berbat bence.

    Android'de özgürsün,rom kur,root ol,telefonu istediğin gibi yönet.

    S4 asphalt 8i orta ayarda açıyor diyorsunuz da benim ideos x5'im var,600 tllik telefon o asphalt 8i açıyor ve az kasmayla oynuyorum.S4 kullanan arkadaşım var,hiç bir donma yok,orta ayarda falan değil.

    İos almak için en az 1000 tl bütçe,android almak içinse 300 tllik bütçe bile yeter.

    Samsung istese bir işletim sistemi çıkarabilir,bütçe ve kalite olarak bu mümkün.O halde neden android'i seçti,kalitesiz olsa seçmezdi

    Fikir ayrılığı var ancak s3 bile hem kalite hem de performans olarak iphone 5'ten daha iyi kimse bunu inkar edemez.İki telefonu da elime aldım,s4'le iphone 5'i karşılaştırmaya gelecek olursak bu s4'e hakaret olur diye düşünüyorum

    Bu da kanıtıdır>>> http://kiyas.la/tr/cell-phone/compar...Apple-iPhone-5
    Kiyas.la linkini yolluyorsan zaten donanım nede yazılım bilginiz yok demektir.Evet 1000 tl gerekli ama kasmaz . 1000 tllik s3ler ne kadar stabil ? 1 yıl geçmeden kasım kasım kasar.Ek olarak 50 defa söyledim ios için donanıma gerek yok. Min donanım max performans.
    Samsung isterse işletim sistemi çıkartamaz, bütçesi yetersiz neden dersen en az 3 sene zarar eder ve firma yıkılır.
    Ama ios zarar bütçesiyle girdi ve şuan ayakta.Bu nedenden samsung kendi işletim sistemini yapamıyoruz.S3 de anca 4s ile yarışır performans anlamında s4 bile iphone 5 ile yarışamadı. Aç bir oyun karşılaştır bakalım. S4te bazı oyunlar kasıyor s3te ise zaten fps düşmeleri oluyor.Herşey donanım demek değil yani fanlığın alemi yok.Ek olarak androidde yüklenilen apklar yasadışı he dersen ben yasadışı olsada kullanırım iostada 25pp var ücretsiz her uygulama.
    Ek olarak müzik dinleme uygulamalası da ücretsiz şuan kullanıyorum.
    Herşey ücretli demek acizliktir.Çünkü androiddede çoğu şey ücretli ama malesef herkes apk indirmekte.Bu iostada 25pp ile mümkün..
    Not:Android tabletim var. Rom root vs. her olayı biliyorum.
  • 30-08-2013, 19:29:59
    #15
    4s tek geçerim hertelden telefon 10 numara
  • 30-08-2013, 20:38:46
    #16
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiyas.la linkini yolluyorsan zaten donanım nede yazılım bilginiz yok demektir.Evet 1000 tl gerekli ama kasmaz . 1000 tllik s3ler ne kadar stabil ? 1 yıl geçmeden kasım kasım kasar.Ek olarak 50 defa söyledim ios için donanıma gerek yok. Min donanım max performans.
    Samsung isterse işletim sistemi çıkartamaz, bütçesi yetersiz neden dersen en az 3 sene zarar eder ve firma yıkılır.
    Ama ios zarar bütçesiyle girdi ve şuan ayakta.Bu nedenden samsung kendi işletim sistemini yapamıyoruz.S3 de anca 4s ile yarışır performans anlamında s4 bile iphone 5 ile yarışamadı. Aç bir oyun karşılaştır bakalım. S4te bazı oyunlar kasıyor s3te ise zaten fps düşmeleri oluyor.Herşey donanım demek değil yani fanlığın alemi yok.Ek olarak androidde yüklenilen apklar yasadışı he dersen ben yasadışı olsada kullanırım iostada 25pp var ücretsiz her uygulama.
    Ek olarak müzik dinleme uygulamalası da ücretsiz şuan kullanıyorum.
    Herşey ücretli demek acizliktir.Çünkü androiddede çoğu şey ücretli ama malesef herkes apk indirmekte.Bu iostada 25pp ile mümkün..
    Not:Android tabletim var. Rom root vs. her olayı biliyorum.
    Bunu her ay başka bir custom rom kuran birine mi söylüyorsunuz hocam? Tabi siz ios kullancıları rom ne onu bile bilmez,google amcaya sorun da öğrenin
    Kıyasla linkini atmayıp sizin gibi iphone kasar o kasar bu kasar mı diyeyim? Size net söylüyorum 800 mhzli 512 mb ramli telefona asphalt 8 oynuyorum,en üst düzeyde değil ama çok az kasıyor.2 gb ramda nasıl kasacak? S4'ün açamadığı oyunlar var nedeni android ios gibi tek bir parçada olmadığı için mali,adreno,power vr,tegra gibi chipsetlere ayrılıyor.Tegrada çalışan oyun malide çalışmaz.

    Öyle donarlı monarlı laflar olmaz bu işler.Ben 2 senedir 600 tllik 800 mhz 512 mb ramli telefonu hala stabil kullanıyorum.Siz s3 kullandınız da mı 1 sene sonra kasar diyorsunuz?

    Tabletiniz nedir,eğer 400 tllik dandik bir çin malı tabletse bu yorumları yapmanız normal.

    İos'da ios 6 çıktı,7 bekleniyor android'de daha 4.2.1 sürümü bu yaz çıktı.25 bin uygulama olabilir,android yeni bir işletim sistemi,ios'un 4ü çıkardığı zamanlar bu kadar uygulama yoktu.

    Ben 2 senedir telefonlar çok ilgileniyorum bütün sitelerim telefon hakkında,kanıtlarımı da sunarak,tezlerinizi yanılttım.

    Şimdi ne diyeceksiniz hocam?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:38:46 -->-> Daha önceki mesaj 20:32:27 --

    mewluthday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple her zaman: "benim müşterim özel, benim müşterim kaliteli" demiştir, iphone 4s yayınlanırken ki videosunda vardı bu sözler.

    Ben iphone 5 kullanıyorum. Asphalt 8 kurdum daha demin, vallahi konuda denk geldi sıfır takılma, donma (ios 7 kullanıyorum)

    Abim HTC ONE ve S4 kullanıyor. HTC zaten çöp bir telefon, aldığına bin pişman (mesajlarda harfler açılmaz, takılır, kendi kendine res atar, donar daha bir çok)

    Abimdeki S4; Asphalt 8 fena ısındı, 3-4 tane program açarsın donar telefon, daha dün akbanktan bana para gönderecekti telefon yeniden başladı.

    Şunuda söylemek isterim: Valahi; S2 almıştım bir zamanlar, mükemmel telefondu, ne çizilme vardı ne takılma, donma. Ardından S3 aldım vallahi billahi tallahi 3 gün sonra iPhone 4s aldım, lanet ettim S3'ten (hatta donanımhaberden birisiyle takasa verdim)

    Ve 2 ay öncede iphone 5 aldım, telefon bu dedim. Gerçekten kendini gösteriyor, ayrıca demişsiniz ki iphoneda herşey para: zaten Apple sizler için telefon yapmıyor, paran varsa buyur al diyor, benim telefonum bu beğenmeyen kullanmaz.
    Ancak şöyle birşey var; 5 seneden beri; kim telefon çıkarsa iphone ile karşılaştırıldı ve hala öyle oluyor.

    Genelde şöyle birşeyde var; Adam sıfır telefon alacak, s3 alıyor ucuz diye, sonra iphone 'a çamur atıyor, zaten geneli böyle yapıyor.

    S3; iphone 5 den kaliteli demişsin, ne içtiysen bir duble alayım acil.

    NOT: iPhoneda 10 veya 20 tane program açarsınız donmaz, ısınmaz, kasmaz. Ancak HTC ve S4'te 5 i geçin kafayı yersiniz, vallahi onaylanmıştır .
    Abim bana; "Murat şu telefonları satalım kafayı yiyeceğim" dediğini bilirim vallahi bilahi...
    Android linux işletim sistemi kullandığı için arkaplanda en az 10 uygulama çalışıyor.Ios'da bu durum yok.

    Htc'ye laf etmenizi anlıyorum ancak s4'e bu laflar nedir? Ben ideos x5 telefonumla 800 mhz ile o kadar çok şey yapıyorum ki.Kusura bakmayın hocam ancak demek ki s4'ü çok iyi kullanamıyorsunuz

    Ben ideos x5le en yüksek grafikli oyunlarda en yüksek performansı alıyorum.Samsung galaxy s3 arkadaşımda var,o çok anlamıyor android'den.Telefonu coşturduk,her oyun var hepsi açılıyor.

    Bu bir kullanım meselesi ben 2 senedir android kullanıyorum,uzman değilim ancak belli bir bilgi birikimim var.

    Not: Eğer 5 program açınca kasıyorsa size önerim,process manager programını kurun arkaplanda gereksiz yer kaplayan bazı programları kapatır daha fazla program açabilirsiniz
  • 30-08-2013, 20:51:45
    #17
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IOS pişmanlıktır demek fikir ayrılığından ibaret olsada tam bir saçmalıktır.İOS bir işletim sistemidir. Android ise bir paket üzerinde emülatör olarak kullanılan bir sistemdir.Bu nedenden Android çok iyi donanımlar gerektirir.S4 asphalt 8 i orta ayarda çalıştırırken iphone 4 te orta ayarda çalıştırmakta. Donanım farkı ne kadar fazla olursa olsun stabil bir işletim sistemi arıyorsanız kesinlikle iphone.Eğer sorun değil market stabillik derseniz tabiki android.
    Ek olarak seçeneklerinizde boyut önemli değilse en iyi tercih note 2dir.


    Varsa yoksa IOS
  • 30-08-2013, 20:53:38
    #18
    Arkadaşlar android'le bir yakınlaşsanız,değil ios,windows bile o sevdayı alamaz O custom romlar,rootlu programlar,istediği yapma özgürlüğü

    Bence özgür olmak lazım