Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IOS pişmanlıktır demek fikir ayrılığından ibaret olsada tam bir saçmalıktır.İOS bir işletim sistemidir. Android ise bir paket üzerinde emülatör olarak kullanılan bir sistemdir.Bu nedenden Android çok iyi donanımlar gerektirir.S4 asphalt 8 i orta ayarda çalıştırırken iphone 4 te orta ayarda çalıştırmakta. Donanım farkı ne kadar fazla olursa olsun stabil bir işletim sistemi arıyorsanız kesinlikle iphone.Eğer sorun değil market stabillik derseniz tabiki android.
Ek olarak seçeneklerinizde boyut önemli değilse en iyi tercih note 2dir.


Varsa yoksa IOS