festival adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Note 2 bir bayan için kaba bence, sırf özellik yetmiyor görünümde önemli. iPhone 4 daha mantıklı.
ben de sizinle aynı fikirdeyim ama sokakda ellerinde taşıyan çok bayan var ve hoşlarına gidiyor kişiye göre değişir.