• 30-08-2013, 20:56:15
    #19
    note 2 cok buyuk iphone al
  • 30-08-2013, 20:59:34
    #20
    s4 mini
  • 30-08-2013, 21:00:12
    #21
    Tek androidsever ben miyim herkes iosçu mu burada? Tek android savunan benim de
  • 30-08-2013, 21:38:26
    #22
    arkandayım şekerim yürü

    s4çüyüz biz ama iphone da var s4 de var işimi görsünde
  • 30-08-2013, 22:03:48
    #23
    AndroidMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar android'le bir yakınlaşsanız,değil ios,windows bile o sevdayı alamaz O custom romlar,rootlu programlar,istediği yapma özgürlüğü

    Bence özgür olmak lazım
    bende android tablet var diyorum hocam custom rom root vs. her türlü olayı yaptım.Ama stabilite daha önemli.
  • 30-08-2013, 22:10:09
    #24
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende android tablet var diyorum hocam custom rom root vs. her türlü olayı yaptım.Ama stabilite daha önemli.
    Markası nedir hocam?
  • 30-08-2013, 22:12:53
    #25
    AndroidMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markası nedir hocam?
    vodofone smart tab 10 belki bir note 10.0 değil ama 4.1 romda yağ gibi. Ama yinede iphone stabilitesini vermiyor.note 10 da vermiyor bir ipad stabilitesini.
    Bu nedenden insanlar ios secviyor bende nexus 4 yada ip5 alıcaktım ip 5 aldım iyikide almışım. s4 alıp 1500e düşmesini seyredeceğime telefonum zamlanıyoor
  • 30-08-2013, 22:15:40
    #26
    Para var huzur var dimi ramcoooooo
  • 30-08-2013, 22:16:43
    #27
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vodofone smart tab 10 belki bir note 10.0 değil ama 4.1 romda yağ gibi. Ama yinede iphone stabilitesini vermiyor.note 10 da vermiyor bir ipad stabilitesini.
    Bu nedenden insanlar ios secviyor bende nexus 4 yada ip5 alıcaktım ip 5 aldım iyikide almışım. s4 alıp 1500e düşmesini seyredeceğime telefonum zamlanıyoor
    Android tabletler nedense özelliklerini göstermiyor.Ben de mobee t1200 vardı,1.2 ghz işlemci,512 mb ram vardı.İğrenç bir cihazdı,galaxy y bile ondan iyidir diye düşünüyorum.

    Elimde 800 mhzli 512 mb ramli ideos x5 var,tablet onun tırnağı bile olamaz Bence önce bir telefonları deneyin,tabletler yanıltabiliyor.Tabletler konusunda ios açık ara önde ona laf yok ama android telefonlar gayet iyi.