Telefon önerisi ?
34
●1.731
- 30-08-2013, 21:00:12Tek androidsever ben miyim herkes iosçu mu burada?
Tek android savunan benim de
- 30-08-2013, 22:03:48bende android tablet var diyorum hocam custom rom root vs. her türlü olayı yaptım.Ama stabilite daha önemli.AndroidMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2013, 22:10:09Markası nedir hocam?Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2013, 22:12:53vodofone smart tab 10 belki bir note 10.0 değil ama 4.1 romda yağ gibi. Ama yinede iphone stabilitesini vermiyor.note 10 da vermiyor bir ipad stabilitesini.AndroidMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu nedenden insanlar ios secviyor bende nexus 4 yada ip5 alıcaktım ip 5 aldım iyikide almışım. s4 alıp 1500e düşmesini seyredeceğime telefonum zamlanıyoor
- 30-08-2013, 22:16:43Android tabletler nedense özelliklerini göstermiyor.Ben de mobee t1200 vardı,1.2 ghz işlemci,512 mb ram vardı.İğrenç bir cihazdı,galaxy y bile ondan iyidir diye düşünüyorum.Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimde 800 mhzli 512 mb ramli ideos x5 var,tablet onun tırnağı bile olamaz
Bence önce bir telefonları deneyin,tabletler yanıltabiliyor.Tabletler konusunda ios açık ara önde ona laf yok ama android telefonlar gayet iyi.
Tek android savunan benim de
yürü