• 07-09-2009, 00:22:32
    #10
    Bu SMF nasıl bir şeydir ya? Tüm SMFciler birbirleriyle kanlı bıçaklı neredeyse. Öyle bir rekabet var ki yolda karşılaşsalar birbirlerini boğazlayacaklar sanki. Birbirinize köstek olacağınıza destek olun bence.
  • 07-09-2009, 00:25:34
    #11
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu SMF nasıl bir şeydir ya? Tüm SMFciler birbirleriyle kanlı bıçaklı neredeyse. Öyle bir rekabet var ki yolda karşılaşsalar birbirlerini boğazlayacaklar sanki. Birbirinize köstek olacağınıza destek olun bence.
    Yok neden kanlı bıçaklı olalım arkadaş burdaki arkadaşları tanısa eminim yapabiliyorsanız siz yapın gibi bi cümle kurmazdı biz sadece yaptığı şeyin farkında olmasını istiyoruz .
  • 07-09-2009, 00:32:28
    #12
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok neden kanlı bıçaklı olalım arkadaş burdaki arkadaşları tanısa eminim yapabiliyorsanız siz yapın gibi bi cümle kurmazdı biz sadece yaptığı şeyin farkında olmasını istiyoruz .
    Bu konunun üstüne denk geldi ama ben genel olarak söyledim. Kimse buna yok diyemez. SMF destek siteleri birbirlerine üyeleriyle hava atmak içeriğini kapatır. Biri gider başka bir destek forumunu kast ederek saçma saçma başlıklar açar. Şu ana kadar böyle bir şeyi sadece SMF'de gördüm.
  • 07-09-2009, 00:34:41
    #13
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konunun üstüne denk geldi ama ben genel olarak söyledim. Kimse buna yok diyemez. SMF destek siteleri birbirlerine üyeleriyle hava atmak içeriğini kapatır. Biri gider başka bir destek forumunu kast ederek saçma saçma başlıklar açar. Şu ana kadar böyle bir şeyi sadece SMF'de gördüm.
    Benim sitede öyle bişey yok çünkü destek vermiyoruz
  • 07-09-2009, 01:48:31
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada yapılan bişey yok cümlelerinizi kurarken daha dikkatli olun sadece bi çeviri yapmıssınız onuda hakkıyla yapamamıssınız .
    Aynen BuRaK'a Katılıyorum Ortada Yapılan Pek Birşey Göremedim Bende Sadece Css den Renklerini Değiştirmissiniz Tema Default Temadan Ayrı Bir Tema Çıkarmakdır Bence BuRaK'ın Senin Temandan Daha Güzel Temaları Var
  • 07-09-2009, 03:08:30
    #15
    SoleKinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş Bir Konu Tartışılıyor "Yaptım" "Çevirdim" Ne Fark Eder Ortada Bir Tema var Begeniye sunulmus.
    *Eksikleri Söyleyin
    *Fazlaları Söyleyin
    *Bir Daha ki temada su özellikleride koy deseniz Bu arkadasımız için daha faydalı olmaz mı ?
    Sizlerden Anlayış Rica Ediyorum.
    Başarılar Diliyorum Dogukan.
    Teşekkürler Mustafa


    Bu SMF nasıl bir şeydir ya? Tüm SMFciler birbirleriyle kanlı bıçaklı neredeyse. Öyle bir rekabet var ki yolda karşılaşsalar birbirlerini boğazlayacaklar sanki. Birbirinize köstek olacağınıza destek olun bence.


    bende bunu anlamıyorum güzelce tema yapmışım yayınlamaya karar vermişim sanki onlardan 10 kademe üste çıkacagım zaten kimin üstün oldugu belli oluyorda neyse konuşmayla tartışmayla kimi üstün oldugu anlaşılır smf de herkes böyle değil 3 5 kişi böyle ne yazıkki onlarda adımızı karalatıyor
  • 07-09-2009, 15:51:32
    #16
    koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler Mustafa
    Bu SMF nasıl bir şeydir ya? Tüm SMFciler birbirleriyle kanlı bıçaklı neredeyse. Öyle bir rekabet var ki yolda karşılaşsalar birbirlerini boğazlayacaklar sanki. Birbirinize köstek olacağınıza destek olun bence.
    bende bunu anlamıyorum güzelce tema yapmışım yayınlamaya karar vermişim sanki onlardan 10 kademe üste çıkacagım zaten kimin üstün oldugu belli oluyorda neyse konuşmayla tartışmayla kimi üstün oldugu anlaşılır smf de herkes böyle değil 3 5 kişi böyle ne yazıkki onlarda adımızı karalatıyor
    O Zaman Ne Yaptığımızı Bilelim Demi Hocam
  • 07-09-2009, 15:56:01
    #17
    eline sağlık kardeş bu forumda böyle adamlarda var gördüğün gibi iyikide çevirmişsin
  • 07-09-2009, 20:23:12
    #18
    SoleKinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş Bir Konu Tartışılıyor "Yaptım" "Çevirdim" Ne Fark Eder Ortada Bir Tema var Begeniye sunulmus.
    *Eksikleri Söyleyin
    *Fazlaları Söyleyin
    *Bir Daha ki temada su özellikleride koy deseniz Bu arkadasımız için daha faydalı olmaz mı ?
    Sizlerden Anlayış Rica Ediyorum.
    Başarılar Diliyorum Dogukan.
    Bu konunun bu kadar basit olmadığının bilincinde olduğunu sanıyordum Mustafa, yakıştıramadım. Yapmak ile çevirmek arasındaki bariz farkı eminim ki biliyorsun. Objektif bakıp, görebileceğini biliyorum.

    Kolay Gelsin.