Yeni Tema Tanıtım
18
●1.084
- 07-09-2009, 00:22:32Bu SMF nasıl bir şeydir ya? Tüm SMFciler birbirleriyle kanlı bıçaklı neredeyse. Öyle bir rekabet var ki yolda karşılaşsalar birbirlerini boğazlayacaklar sanki. Birbirinize köstek olacağınıza destek olun bence.
- 07-09-2009, 00:25:34Yok neden kanlı bıçaklı olalım arkadaş burdaki arkadaşları tanısa eminim yapabiliyorsanız siz yapın gibi bi cümle kurmazdı biz sadece yaptığı şeyin farkında olmasını istiyoruz .ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2009, 00:32:28Bu konunun üstüne denk geldi ama ben genel olarak söyledim. Kimse buna yok diyemez. SMF destek siteleri birbirlerine üyeleriyle hava atmak içeriğini kapatır. Biri gider başka bir destek forumunu kast ederek saçma saçma başlıklar açar. Şu ana kadar böyle bir şeyi sadece SMF'de gördüm.BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2009, 00:34:41Benim sitede öyle bişey yok çünkü destek vermiyoruzilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2009, 01:48:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aynen BuRaK'a Katılıyorum Ortada Yapılan Pek Birşey Göremedim Bende Sadece Css den Renklerini Değiştirmissiniz Tema Default Temadan Ayrı Bir Tema Çıkarmakdır Bence BuRaK'ın Senin Temandan Daha Güzel Temaları VarBuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2009, 03:08:30Teşekkürler MustafaSoleKinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu SMF nasıl bir şeydir ya? Tüm SMFciler birbirleriyle kanlı bıçaklı neredeyse. Öyle bir rekabet var ki yolda karşılaşsalar birbirlerini boğazlayacaklar sanki. Birbirinize köstek olacağınıza destek olun bence.
bende bunu anlamıyorum güzelce tema yapmışım yayınlamaya karar vermişim sanki onlardan 10 kademe üste çıkacagım zaten kimin üstün oldugu belli oluyorda neyse konuşmayla tartışmayla kimi üstün oldugu anlaşılır smf de herkes böyle değil 3 5 kişi böyle ne yazıkki onlarda adımızı karalatıyor - 07-09-2009, 15:51:32O Zaman Ne Yaptığımızı Bilelim Demi Hocamkoridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2009, 20:23:12Bu konunun bu kadar basit olmadığının bilincinde olduğunu sanıyordum Mustafa, yakıştıramadım. Yapmak ile çevirmek arasındaki bariz farkı eminim ki biliyorsun. Objektif bakıp, görebileceğini biliyorum.SoleKinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay Gelsin.