Ortada yapılan bişey yok cümlelerinizi kurarken daha dikkatli olun sadece bi çeviri yapmıssınız onuda hakkıyla yapamamıssınız .
Aynen BuRaK'a Katılıyorum Ortada Yapılan Pek Birşey Göremedim Bende Sadece Css den Renklerini Değiştirmissiniz Tema Default Temadan Ayrı Bir Tema Çıkarmakdır Bence BuRaK'ın Senin Temandan Daha Güzel Temaları Var