• 06-09-2009, 19:47:31
    #1
    arkadaşlar smfplus ailesi ve diğer smfci arkadaşlar için yaptıgım temayı size tanıtmak istiyorum yayınlamadan önce tanıtayım dedim eksik ve değiştirmemi istediğiniz yerler olursa çekinmeden bildirirseniz sevinirim Gülümseme
    demo : www.rapoist.com/oyun
  • 06-09-2009, 19:51:07
    #2
    Ortada yapılan bişey yok cümlelerinizi kurarken daha dikkatli olun sadece bi çeviri yapmıssınız onuda hakkıyla yapamamıssınız .
  • 06-09-2009, 19:55:40
    #3
    hocam böyle sinirli bir şekilde cevap vermenize gerek yok benden önce sizde yapabilirdiniz ama neden yapmadınız ? hoşuma gitti çevirdim smf alemine kavuşturdum
  • 06-09-2009, 20:05:38
    #4
    Bişeyi sıfırdan yapmak bambaşka bişeydir . O wp temasını yapan elamanın hakkını hiçe saymış oluyorsunuz mesajınızı böyle yazarak ben ona kızıyorum .
  • 06-09-2009, 20:11:01
    #5
    Ama cidden olmamış şimdi.. tema çevirisi yapmak ve yeni bir tema yapmak bambaşka şeyler.. çeviriyse çeviri yapmışsınızdır, "yeni yaptığım tema" yerine, "yeni çevirdiğim tema" demeniz daha doğru olacaktır.
  • 06-09-2009, 20:13:18
    #6
    arkadaşlar ben sadece menüsü ve logosunu aldım buyrun siz çevirin bakalım benim siteme bakmadan kendi temanızı çevirin burada gösterin
  • 06-09-2009, 20:22:18
    #7
    koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben sadece menüsü ve logosunu aldım buyrun siz çevirin bakalım benim siteme bakmadan kendi temanızı çevirin burada gösterin
    Ortada yeni yapılan bir tema yok 2 yıl önce bu lafı deseydin Gösterirdim temayı :P
  • 06-09-2009, 22:53:35
    #8
    hocam nerede tema yapmışım nerede yapmamışım bunu 1 2 senesi yok hoşuma gitti menüsünü ve logosunu aldım beğensende beğenmesende yaptım smf ailesine kavuşturdum bunda bir sakınca görmüyorum
  • 07-09-2009, 00:17:53
    #9
    Boş Bir Konu Tartışılıyor "Yaptım" "Çevirdim" Ne Fark Eder Ortada Bir Tema var Begeniye sunulmus.

    *Eksikleri Söyleyin
    *Fazlaları Söyleyin
    *Bir Daha ki temada su özellikleride koy deseniz Bu arkadasımız için daha faydalı olmaz mı ?

    Sizlerden Anlayış Rica Ediyorum.
    Başarılar Diliyorum Dogukan.