hocam nerede tema yapmışım nerede yapmamışım bunu 1 2 senesi yok hoşuma gitti menüsünü ve logosunu aldım beğensende beğenmesende yaptım smf ailesine kavuşturdum bunda bir sakınca görmüyorum